Berlin

Friss topikok

  • Ambass: Akkor ezt lájkolom (2010.12.01. 14:48) újra itt
  • Ambass: fáer (2010.11.15. 21:33) vasránap
  • SIERRA: lol xD hogy nem tudtad észrevenni, hogy az már a múzeum? :DDD (2010.11.06. 02:34) pozitív hihetetlen nap
  • SIERRA: ezért felkelni 6-kor xD (2010.11.06. 02:29) unglaublich
  • SIERRA: honey bunny :) (2010.11.06. 02:27) állatok

Linkblog

unglaublich

2010.10.19. 11:38 | Flooris | 2 komment

Ma volt az első nap az iskoláááááában:) öröm teli dolog ez. pláne h reggel 6kor keltem, még sötét volt, és ez jobb már nem is lesz..esett az eső. ez majd idővel hóvá fog változna, az még jobb lesz. az óra 36as busz elment előttem így a tízperccel későbbivel utaztam. Nagy szerencsémre, mivel jött egy kedves ismerősöm is. A német diáklány aki szintén bioszos. Kicsit reggel bemelegítettem a némettudásomat, szerencsére nagyjából egy helyre is mentünk, bár ő elsőéves ugyh nem valószínű hogy lesz együtt óránk. nagynehezen megtaláltam  a termet, jó korán ott voltam persze. Kezdtem felmérni a terepet, szokásos cívódás h első sorba üljek, akkor stréber vagyok, ha hátrébb akkor nem érdekel ha középre az meg olyan, nem tudom mi, ugyh beültem a második sor szélére, ez olyan köztes megoldásnak tünt. Aki utánnam érkezett -kb mindenki- mind mögém ült tele volt a terem körülbelül és én voltam a kapocs a tanári asztal és a padok között ugyh amíg lehetett hátrább ültem egy padsorral. Örültem is fejemnek hogy legalább lesz vki a közelemben ha vmit kérdezni kell. Eltelt lassan félóra és nem történt még semmi. Se tanár se senki, már vkik épp indultak volna haza, amikor az egyik csaj elkezdett telefonálni, és mindenki rá figyelt. Ebből gondoltam h most ő vmi kulcsfigura lesz. És valóban, a tanárral beszélt, aki közölte a csajon a keresztül h ez az óra ami 12ig tart, csak december 7től kezdődik majd. Gondoltam megkérdezem a közelemben ülőket h jól értettem-e, és valoban. Vicces h ez sehova nem volt eddig kiírva, se a kis tanulmányi online izébe, sehol. Tiszta elte feeling. Szoval sezután szépen hazakullogtam, gondoltam a Természettudományi muzeumba belesek dehát 9kor semmi nincs nyitva.. Ja és kifelé jövet a teremből találkoztam egy erasmusos pajtás lánnyal, akivel beszélgetünk egy 5 percet. Nem volt túl izgalmas.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemtene.blog.hu/api/trackback/id/tr842383154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ambass 2010.10.22. 01:07:07

ez száksz nap volt akkor :\

SIERRA 2010.11.06. 02:29:39

ezért felkelni 6-kor xD
süti beállítások módosítása