Berlin

Friss topikok

  • Ambass: Akkor ezt lájkolom (2010.12.01. 14:48) újra itt
  • Ambass: fáer (2010.11.15. 21:33) vasránap
  • SIERRA: lol xD hogy nem tudtad észrevenni, hogy az már a múzeum? :DDD (2010.11.06. 02:34) pozitív hihetetlen nap
  • SIERRA: ezért felkelni 6-kor xD (2010.11.06. 02:29) unglaublich
  • SIERRA: honey bunny :) (2010.11.06. 02:27) állatok

Linkblog

pozitív hihetetlen nap

2010.10.22. 11:33 | Flooris | 1 komment

ma is volt suli, reggel 8tól.viszont ma korábban is indultam mert eléggé eldugott helyen voltak azok az épületek ahova mennem kellett. Előző nap megkérdeztem a kis mentorkámtól Moritztól hogy mivel érdemes odamenni, meg hogy egyáltalán nagyjából hol vannak ezek a termek. Azt mondta h elég bonyolult ugyhogy GPS koordinátákat megadva, kikerestem a GOooglemapsből. Átmentettem a telefonomra és azzal navigáltam. Fél 8 előtt már ott voltam, szakadt az eső, néztem a kis telefonomat de odataláltam szerencsére. Az első épület meg is volt. Hatalmas vöröstéglás nagyon szép épület volt, az előadó is nagyon jól nézett ki. Szerintem volt vagy 100 éves ott minden. Pont akkor jött a tanár amikor én is ,meg is jegyezte hogy kicsit korán jöttünk de neki ez volt az első napja a HUmboldton, mondtam hogy gyakorlatilag nekem is . Jófej volt egyébkent. AZ óra negyed kilenckor kezdődött, Bevezetés a Biokémiába. Ezt már otthon egyszer megcsináltam, csak érdekességből vettem fel. Tökre jól tudtam követni az óra menetét, baromi sokat jegyzeteltem, és nagyon vicces volt németül is leírni azokat a definiciokat amiket már itthon megtanultunk. Az óra végén szépen elindultam megkeresni a másik termet. Na azzal már meggyűlt a bajom. Szakadó esőben néztem a kis telefonomat -szerencse hogy nem ázott be- találtam egy helyi térképet, de sehol sem írták h hol van a terem/épület ami nekem kell. Vissza mentem a főútra kimentem az egyetem terültéről hátha kívűlről kell bemenni de semmi. Egész egyetem környéke egybk átípítés allatt áll, ugyh tiszta sár volt. A tököm tele volt az egészel, már csak 5 perc volt az órakezdésig, és a semmi közepén álltam. Megláttam egy épületet gondoltam hogy bemegyek, legalább ne ázzak már szarrá, kicsit olvasgatok stb. Erre amikor beléptem az orrom előtt volt az a terem ami kellett nekem. ALig akartam elhinni hogy ekkora mákom volt. Ez is jó terem volt, velem szemben egy tehén csontváz. -az állatorvosi egyetemnek is van itt csomó épülete-. Szépen eltelt ez az óra is (Fizikaikémia), erre már kevésbé tudtam koncentrálni, ugyh csak a dián lévő dolgokat írtam le szorgosan. -a végén már aztse- A következő órám egy U-bahn megállóval odább volt és egy óra szünet is volt előtte, ugyh beültem egy kávézóba, szerencsére Starbucks ezen a környéken nincs...ugyh egy normális kávét is tudtam inni. Fél órával az órakezdés előtt odamentem a teremhez, megettem a kis szendvicsemet, és arra gondoltam h miért nem találkoztam még eddig kis bioszos errasmusokkal..Eszembe jutott az egyik francia srác a Jérémy, sztem tök vicces ez a név. Amint ezen röhögtem magamban, már ott is termett a srác. Tökre megörültem h nem kell egyedül lennem egésznap, meg persze tudunk németet is gyakorolni. SZóval tök jól elbeszélgettünk,de még nem mentünk be a terembe lévén hogy egy srác ült ott. Kb egész után 25 percel az a srác is kijött és ment volna el, de mi gyorsan leszólítottuk h WTF van már? Mondta hogy nagyon úgy tűnik hogy elmarad az óra...Már megint, én nem tudom mivan ezekkel. Ja, egybk meg tök vicces volt hallgatni hogy mindenki arról beszélt hogy milyen volt a nyári szünet.- nekik ugye ez az első hét a suliban-

Ezek után elindultam haza, gondoltam sétálok is egyet mert közben az eső is elállt. Elindultam a Term.tud muzeum felé, megnézni hátha lesz vmi jo kiállítás vagy előadás amire a hozzám érkező látogatokat is elcipelhetném -Orsi, GÁbor- Amint nézelődtem a pultoknál, szedtem a kis prospektusokat arra lettem figyelmes h tőlem 1 méterre van egy tárva nyitva lévő kapu és mögötte meg fossziliák tök jo kis csontvázak ugyh elindultam feltérképezni. A szokásos kis extázisomban voltam, hogy mindent értek meg hogy dejo ezt már tanultuk, de király minden stb. Kb már 20perce lehettem bent amikor feleszméltem hogy mindenki pulcsiban van, mindenki fotozkodik a nagy dinoval meg hogy lassan a 3. terembe megyek be. Ekkor realizálodott bennem h én fizetés nélkül szépen beslissszoltam a múzeumba. Eléggé elszégyeltem magam, mert hát nem volt nekem ilyen szándékom de hát ki fogja ezt nekem elhinni ha rajtakapna. Szóval eléggé megijedtem de nem tudtam hogy most maradjak vagy menjek-e. Végülis ugyse egyedül akartam megnézni a muzeumot ugyh kimentem. EGyébként sem sajánlom a term.tud muzeumtól azt a 6 euros belépőt.

Mostmár tényleg hazafelé menet pedig 5 H&M-et végig járva megtaláltam azt a gyűrüt amit 2 hete meg akartam venni csak mindig halogattam.

EZ egy király nap volt

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemtene.blog.hu/api/trackback/id/tr252390575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SIERRA 2010.11.06. 02:34:20

lol xD hogy nem tudtad észrevenni, hogy az már a múzeum? :DDD
süti beállítások módosítása